معرفی چند نکته اساسی در طراحی لبخند

۶۳۸ بازديد

دندانپزشکی زیبایی چیست؟

آیا اطلاعاتی در مورد دندانپزشکی زیبایی دارید؟ آیا می دانید دندانپزشکی زیبایی شامل چه اقدامات و فرایند هایی می باشد؟ از شما دعوت می کنیم که ما را تا پایان مقاله پیش روی خود همراهی کنید تا اطلاعات بسیار مفیدی درباره انواع روشهای اصلاح طرح لبخندد مانند ایمپلنت  و لمینت و ارتودنسی  به دست بیاورید. دندانپزشکی زیبایی به شاخه ای از رشته ی دندانپزشکی گفته می شود که آمیخته ای از علم و هنر بوده و باعث ایجاد زیبایی و سلامت در دندان ها و دهان افراد می شود. امروزه بسیاری از افراد جامعه در تمام کشورهای جهان به دنبال زیبا ساختن دندان ها و لبخند خود هستند تا از این طریق بتوانند توجه اطرافیان خود را به سوی خود جلب کنند از طرفی نیز بسیاری از دندانپزشکان زیبایی با انجام تبلیغات بسیار گسترده سعی بر آن دارند تا بهترین و بی نظیرترین خدمات را در این حوزه به بیماران خود ارائه داده و سهم خود را در زیبایی عموم افراد ایفا کنند. توجه داشته باشید که با بهره مندی از این شاخه ی دندانپزشکی می توانید به جذابیت و زیبایی بسیار خاص و بی نظیری دست پیدا کنید و یکی از جذاب ترین افراد در میان دوستان و نزدیکان خود به شمار بیایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارتودنسی میتوانید به وب سایت سیمادنت مراجعه نمایید.

زیبایی دندان

اقدامات صورت گرفته در دندانپزشکی زیبایی

همانطور که در بخش های قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، دندانپزشکی زیبایی یکی از مهمترین شاخه های دندانپزشکی بوده که امروزه در کل جهان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. همچنین افزایش روز افزون تقاضا نیز برای زیبایی دندان ها نیز سهم بسیار زیادی را در گسترش و افزایش درمان های دندانپزشکی های زیبایی داشته است. شما نیز می توانید با کمک دندانپزشکان زیبایی اولین گام را برای داشتن یک لبخند شگفت انگیز بردارید. در نظر داشته باشید که یک لبخند بسیار زیبا و داشتن دندان های سفید و مرتب می تواند سهم فوق العاده ای را در زیبایی افراد داشته باشد که امروزه نیز بسیاری از افراد به دنبال این امر هستند.

توجه داشته باشید که افراد با توجه به نوع نیاز و علاقه خود یکی از موارد ذکر شده را انتخاب می کنند و به زیبایی خود می افزایند. شما نیز می توانید با یکی از بهترین و معتبرترین دندانپزشکان مشورت های لازم را در خصوص زیبایی دندان های خود داشته و یکی از اقدامات دندانپزشکی زیبایی را بر روی دندان های خود اعمال کنید.

طرح لبخند

طرح لبخند از روش های زیبایی دندان

هیچ چیز مانند یک لبخند زیبا، انسان را زیبا نشان نمی دهد.  این لبخند زیبا باعث بالا رفتن اعتماد به نفس و شادتر شدن شما می شود. طرح لبخند یکی  از جدیدترین و پرطرفدارترین روش ها در زیبایی دندان است که بر تعداد متقاضیان انجام این عمل زیبایی هر روزه اضافه می شود. طرح لبخند به اصلاح دندان هایی که به هنگام لبخند زدن مشخص می شوند، کمک می نماید. این روش باعث می شود تا دندان های شما زیبا شده و به شما لبخندی جذاب و زیبا هدیه می نماید. طرح لبخند برای افرادی که دارای دندان های نامرتب، دارای فاصله زیاد، دندان های کوتاه و بلند و بدرنگ هستند، می تواند استفاده شود. روش های بسیاری برای اصلاح طرح لبخند وجود دارند و دندانپزشک ابتدا با معاینه بیمار و شرایط دهان و دندان وی، می تواند یکی از روش های درمانی را برای وی انتخاب نماید. انواع روش هایی همچون ارتودنسی، لمینت، سفید نمودن دندان ها و کامپوزیت از روش های طرح لبخند هستند.

 

ایمپلنت دندان

یکی از بهترین روش های درمانی برای افرادی است که دندان خود را از دست می دهند. در این روش دندان های مصنوعی با استفاده از یک ایمپلنت که یک استوانه ای تیتانیومی است در دهان قرار می گیرند. در واقع ایمپلنت نقش ریشه را دارد که در قسمت ریشه دندان متصل به استخوان قرار می گیرد و بر روی آن یک روکش مانند یک دندان گذاشته می شود. زمان لازم برای درمان دندان ها برای فک های پایین در حدود 3 ماه و برای دندان های فک بالا در حدود 5 ماه می باشد. 
از ویژگی های این شیوه درمانی می توان به 
•    درصد موفقیت آمیز بودن درمان در حدود 97 درصد 
•    موفقیت در شاخص های بهداشت دهان و دندان در درمان با این روش
•    عدم آسیب زدن به دندان های مجاور
•    از ویژگی های دیگر این روش می توان به حفظ زیبایی ظاهر دهان و دندان نیز اشاره نمود.
•    احساس راحتی عضلات جونده 
•    تثبیت و نگهداری استخوان باقی مانده

ارتودنسی از جمله خدمات دندانپزشکی زیبایی

صاف بودن دندان ها می تواند نقش اساسی بر زیبایی چهره فرد و همچنین لبخند وی داشته باشد که به همین منظور یکی از مهمترین خدمات دندانپزشکی زیبایی را می توان ارتودنسی دانست که با استفاده از این عمل می توانید دندان هایی صاف و بدون هیچگونه خم بودن داشته باشید. شاید شاهد بوده باشید که دندان های برخی از افراد به وسیله میله های ظریف آهنی به یکدیگر متصل شده اند. این میله ها به مرور زمان سبب صاف شدن دندان ها شده و در نهایت دندان هایتان را به صورت کاملا صاف در خواهند آود. اما انجام این کار را باید به یک پزشک ماهر بسپارید تا از درست انجام شدن کارها اطمینان داشته و شاهد زیبایی بیش از پیش خود باشید. ارتودنسی نیازمند داشتن دقت فراوان می باشد و هرگونه اشتباه در انجام کار ممکن است خسارات جبران ناپذیری داشته باشد.

ارتودنسی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.