معرفی چند نکته اساسی در بلیچینگ

۶۱۱ بازديد

خدمات دندانپزشکی و زیبایی دندان شامل چیست؟

خدمات دندانپزشکی و زیبایی دندان روشی برای مراقبت از دهان و دندان است که بر بهبود ظاهر دهان، دندان و اصلاح طرح لبخند شما تمرکز دارد. گرچه روش های دندانپزشکی و زیبایی دندان معمولا انتخابی است و ضرورتی در انجام آنها نیست، اما برخی از موارد درمانی، مزایای ترمیمی را نیز به همراه دارد. شایع ترین روش های مورد استفاده در دندانپزشکی و زیبایی دندان نسبتا ساده است، در حالی که سایر موارد پیچیده تر هستند و نیاز به مراقبت های تخصصی دارند. در مورد هرگونه سوالی که در مورد وضعیت پزشکی یا معالجه پزشکی دارید، از مشاوره دندانپزشک یا سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی استفاده کنید. این مقاله با هدف ارتقاء درک و دانش در مورد موضوعات عمومی بهداشت دهان و دندان صورت گرفته است.
دندانپزشکی زیبایی

ارتودنسی روشی بسیار موثر در اصلاح طرح لبخند

ارتودنسی یکی از روش های متداول امروزی برای صاف کردن دندان ها می باشد. در هر سنی می توان از این روش جهت اصلاح طرح لبخند استفاده نمود. ارتودنسی علاوه بر صاف کردن دندان های کج، موقعیت فک ها و مشکلات مفصل فک را هم رفع می کند. تجهیزات ارتودنسی دندان شامل سیم، بریس، بند، براکت و نگهدارنده می باشد. روش اصلاح اینگونه است که با فشاری که به دندان ها وارد می کند، باعث حرکت دندان ها می شود. استفاده از ارتودنسی 6 ماه تا 2 سال بسته به شدت عارضه و تشخیص پزشک معالج و متخصص طول می کشد. پزشک متخصص ارتودنسی با توجه به نیاز بیمار از انواع ارتودنسی ثابت، ارتودنسی متحرک، ارتودنسی نامرئی و ارتودنسی لینگوال برای درمان استفاده می کند. درمان دو مرحله دارد، مرحله اول مربوط به دوره استفاده از بریس است و هدف رفع مشکلات دهان و دندان می باشد و مرحله دوم مربوط به دوره نگهداری است. می توان از براکت های بریس همرنگ دندان، شفاف و رنگی استفاده کرد، همچنین می توان براکت ها را در پشت دندان ها به کار برد تا دیده نشوند. براکت های نامرئی از جنس قالب پلاستیک شفاف هستند.

لمینت

یکی از پرطرفدارترین و بهترین خدماتی که در زمینه دندانپزشکی زیبایی وجود دارد، لمینت دندان می باشد که در این روش درمان با استفاده از ترکیب کردن چند ماده می توانند یک لایه بسیار نازک سرامیکی را تهیه کنند و آن را بر سطح دندان نصب نمایند. توجه داشته باشید که لمینت می تواند با توجه به شکل، اندازه، نوع دندان و رنگ آن، انواع بسیار متفاوتی را داشته باشد. این ماده ی سرامیکی با استفاده از یک چسب بسیار قوی بر روی سطح دندان شما نصب می شود و زیبایی و جذابیت بسیار خاصی را برای دندان هایتان به ارمغان می آورد. از این روش درمان می توان برای تیره ترین دندان ها نیز استفاده کرد و آنها را نیز سفید و زیباتر جلوه داد. این ماده هیچ گونه آسیب مضری را برای سلامتی بیماران نخواهد داشت و این از بزرگ ترین مزیت های استفاده از آن می باشد.
دندانپزشکی زیبایی

ایمپلنت

ایمپلنت دندان از دیگر جالب ترین و بی نظیرترین خدمات ارائه شده توسط دندانپزشکی زیبایی می باشد که بسیاری از افراد علاقه مندی زیادی را برای استفاده از این روش درمان از خود نشان می دهند. ایمپلنت روشی می باشد که به جای یک دندان افتاده، از دندان مصنوعی استفاده می کنند و این دندان مصنوعی به گونه ای کاشته می شود که با ریشه دندان قبلی ارتباط لازم را برقرار کرده و همانند دندان شما کارکرد داشته باشد. از مهمترین مزیت های استفاده از این روش درمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • داشتن موفقیت حدود 97 درصد
  • عدم آسیب رساندن به سایر دندان های مجاور

 

بلیچینگ

 
در اکثر موارد افراد با زرد و تیره شدن دندان های خود احساس نارضایتی می کنند و از لبخند زدن امتناع می کنند که این امر به دلایلی چون مصرف بسیار قهوه، شکلات، چای و موادی مانند اینها که دارای رنگ هستند، بستگی دارد که سبب تغییر رنگ دندان ها می شود. همچنین با بالا رفتن سن با از بین رفتن مینای دندان روبرو بوده و لایه زرد زیرین به وضوح نمایان می گردد که در این میان برای اصلاح طرح لبخند می توانید از سفید کردن یا بلیچینگ استفاده کنید. دندانپزشک با استفاده از روش های مختلف به سفید کردن دندان های بیمار پرداخته و لبخندی جذاب و بسیار زیبا را به چهره فرد هدیه می کند. این روش از کم هزینه ترین و بهترین روش های رسیدگی به دندان ها است و به دو روش بلیچینگ در خانه و بلیچینگ در مطب اجرا می شود.
اصلاح طرح لبخند

اصلاح طرح لبخند با لیفت لثه

اصلاح طرح لبخند با لیفت لثه از دیگر خدمات اصلاح طرح لبخند در کلینیک سیمادنت است و در برخی از افراد به دلیل کوتاه بودن عاج دندان، در صورت خندیدن سبب نمایان شدن لثه به مقدار بسیار شده و به این لبخند لثه ای می گویند. که در بسیاری از افراد این مشکل مشاهده شده و با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی درمان این امر بسیار راحت و آسان می باشد و دندانپزشک با استفاده از لمینت یا کامپوزیت لثه را به بالا کشیده و دندان ها به مقدار بیشتر قابل مشاهده می گردد. در برخی مواقع نیز با توجه به کوتاه بودن لب بالایی بیمار، در زمان لبخند لثه نمایان می شود که در این میان با تزریق بوتاکس و شل کردن عضله لب بالایی می توان این مشکل را حل کرد. خدمات اصلاح طرح لبخند مزیت های بسیاری را به دنبال دارد و فرد می تواند به اعتماد به نفس بسیاری دست یافته و سبب جوانی و شادابی خود شود. همچنین در این راستا با مرتب کردن دندان ها و رسیدگی به دندان ها باعث حفظ بهداشت دهان و دندان می شود. توجه داشته باشید که رعایت بهداشت در طول عمر اصلاح طرح لبخند بسیار اهمیت دارد.
  • تثبیت و حفظ استخوان های باقی مانده
  • زیبایی و جذابیت بسیار بالا
  • داشتن هزینه های بسیار مناسب
  • کوتاه بودن مدت درمان
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.