نکات طلایی اصلاح طرح لبخند

۶۵۱ بازديد

افزایش اعتماد به نفس با اصلاح طرح لبخند

برخی از لبخند ها با توجه به رنگ زرد دندان ها، حالت ناخوشایند و شکل کج دندان بسیار نا مناسب به نظر می رسد. همین امر تا حدود بسیار زیادی اعتماد بنفس شما را تضعیف کرده و علاوه بر احساس رضایت درونی می تواند در عکس العمل با افراد دیگر هم تاثیر گذار باشد. در نتیجه اگر از این وضعیت رنج می برید، در فکر اصلاح طرح لبخند خود توسط یک روش مناسب باشید.

 

استفاده از ارتودنسی برای اصلاح طرح لبخند

اصلاح طرح لبخند می تواند با ارتودنسی انجام شود. همه شما با روش ارتودنسی آشنایی دارید و به احتمال زیاد از این روش استفاده کرده اید. ارتودنسی زمانی استفاده می شود که دندان های شما از ناحیه اصلی خود خارج شده باشند و ترتیب و نظم دندان های دیگر را خراب کرده باشند. در این روش معاینه هایی برای بررسی فک و دندان های افراد صورت می گیرد. به طور قطع می توان از این روش برای تمام سنین استفاده کرد. ولی باید به این نکته دقت کنید که در هر سنی این روش به شیوه خاص خود انجام می شود. معمولا ارتودنسی را در سنین پایین انجام می دهند چرا که شکل گیری فک در این سن خیلی بهتر صورت می گیرد. ارتودنسی با ابزاری به نام بریس انجام می شود. این بریس ها که برای اصلاح طرح لبخند استفاده می شوند، به دندان هایی که در جای اصلی خود قرار ندارند فشار وارد کرده و آنها را صاف می کند.

انواع ارتودنسی

اصلاح طرح لبخند چیست؟

داشتن لبخند زیبا می تواند افراد را جذاب تر کند. لبخند زیبا، نتیجه هماهنگی و هارمونی اجزاء صورت و فک و شکل دندان هاست. اصلاح طرح لبخند به منظور طراحی لبخند زیبا صورت می گیرد.
داشتن دندان های بد رنگ و نا مرتب می تواند تاثیر زیادی در کاهش اعتماد به نفس شما داشته باشد. داشتن دندان های زیبا و ردیف و البته سالم، لبخند شما را زیباتر می کند . برای رسیدن به لبخندی هالیوودی و شیک ممکن است تغییراتی درفرم لثه، طول دندان، فاصله و برجستگی دندان ها ایجاد شود تا در نهایت لبخندی زیبا حاصل شود. در واقع رابطه مستقیمی بین اجزای صورت، اندازه ها و رنگ و شکل آنها در ترکیب با یکدیگر وجود دارد که رعایت تناسب این روابط چهره را خواستنی و دوست داشتنی می کند.
امروزه با پیشرفت های موجود در دندانپزشکی هر فردی با هر مشکل در دندان می تواند اقدام به اصلاح طرح لبخند دندان نماید، که البته برای ماندگاری این ترمیم ها باید مراقبت های بعدی از آنها به درستی صورت گیرد.
اصلاح طرح لبخند یا  لبخند هالیوودی به نمایش گذاشتن دندان ها و لثه ها در وضعیت مناسبی گفته میشود که با جذابیت خاصی روی چهره ی فرد کاندید  جلوه نمایی میکند  و او را زیباتر مینمایاند . این فرآیند بهبود لبخند و داشتن لبخند زیبا است که توسط دندانپزشک زیبایی از طریق یک یا چند روش زیبایی دندان از قیبل لمینیت یا  لامینیت ، ونیر یا کامپوزیت ونیر، باندینگ دندان، کاشت دندان و سفید کردن دندان یا بلیچینگ  انجام می شود .

اصلاح طرح لبخند

نکات طلایی اصلاح طرح لبخند 

افراد پس از انجام روش های درمانی و ایجاد تغییرات در دندان و فک باید همواره نکاتی را مورد توجه قرار دهند چرا که در صورت عدم توجه با مشکلات بسیاری مواجه می شوند.

  1.  گاهی افراد برای داشتن لبخندی هالیوودی نیازمند برش در بخشی از قسمت دندان ها هستند که این عمل برای برخی ناخوشایند می باشد در این خصوص باید با پزشک مشورت کرد و از پزشک توضیحات کاملی در خصوص روش درمانی دریافت نمایید.
  2. پس از انجام هر یک از روش های درمانی بر روی دندان ها فرد باید همواره روزانه دو مرتبه از مسواک و نخ دندان استفاده نماید.
  3.  فرد باید سالانه به متخصص دندان جهت بررسی وضعیت کلی دندان ها مراجعه نماید.
  4.  فرد پس از انجام عملیات های پزشکی باید رژیم غذایی خود را اصلاح نمایید.
  5. در واقع افراد پس از انجام هر یک از روش های درمانی باید بسیار از دندان های مراقبت نمایند.

دندان هایی زیبا با اصلاح طرح لبخند

ولی می توان با برخی کار ها مانند اصلاح طرح لبخند تا حدودی برخی از جنبه های زیبایی ظاهری را تقویت کرد. شاید شما هم دیده باشید کسانی را که به دلیل مشکلات متفاوتی در دهان و دندان هایشان برای لبخند زدن موذب هستند. این افراد سعی می کنند در بیشتر مواقع با یک دست دهان خود را بپوشانند و همین امر تاثیرات منفی زیادی در رفتار و شخصیت آنها خواهد داشت. اصلاح طرح لبخند، با استفاده از روش هایی اینگونه مشکلات را حل کرده و یک لبخند زیبا و دل انگیز را به شما هدیه می دهد. این کار از روش های متفاوتی انجام می شود که انتخاب این روش ها بستگی به مشکلات مختلف دندان های شما خواهد داشت. از اصلی ترین این روش ها می توان به ارتودنسی برای صاف کردن دندان ها و ایمپلنت برای جایگذاری دندان های از دست رفته اشاره کرد.

لبخند هالیوودی

هزینه های ترمیم زیبایی دندان در ایمپلنت

توجه داشته باشید ایمپلنت جراحی چند مرحله ای است که به دو شکل توسط یک پزشک و یا چندین دندانپزشک در تخصص های مختلف انجام می گیرد. یکی از عوامل تعیین کننده سقف و تخمین قیمت ها، استفاده از این روش توسط یک یا چند پزشک متخصص می باشد. تبحر و مهارت دندانپزشک معالج تاثیر بسیار زیادی در برآورد هزینه های ترمیم زیبایی دندان در این عمل ترمیمی دارد.

ایمپلنت دندانی

عمل ترمیمی ایمپلنت در قراردادهای بیمه ای نیست و پرداخت هزینه ایمپلنت دندان در اکثر مواقع به عهده شخص می باشد. استفاده از روش های مختلف قالب گیری و روکش در عمل ایمپلنت فاکتور مهمی در تخمین هزینه های ترمیم زیبایی دندان ذر این روش است و توسط دندانپزشک متخصص پروتز مشخص می گردد. تهیه پروتز از برخی برندهای تولید کننده مشهور و صاحب نام، احتیاج به پرداخت هزینه های بسیار زیادی داشته و تعدادی از این شرکت ها به عنوان ضمانت، انجام مجدد درمان پس از شکست در خط اول درمان را به عهده می گیرند. برخی برندهای شرکت تولید کننده پروتزهای دندانی در کشورهای آمریکا، کانادا، آلمان، سوئیس و سوئد بسیار گران قیمت است و تهیه آنها احتیاج به پرداخت هزینه های بسیار زیادی خواهد داشت.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.